Monday, July 16, 2007

Thoughts on the wonderful last week

I loved last week. It was interesting and relaxing.
Relaxing - For a change, we were not as busy as we were since past 5 months. Reason: There was a processing delay as some data validations failed. It meant less work for us and a much needed breather. Yes, there was some Test Execution and rather boring statistical stuff to be done. But I welcomed it with a big smile. After all it was a refreshing change than those last few months, which were spent busily worrying in front of the black and green Z/OS world. There were no stressing deadlines and few -infact only one strenuously long to compose observation/query email. So it was “Leave office at normal time” nearly everyday! I had almost forgotten that we work 9 – 6. How good it was to leave office when it was not dark outside. Nope! I am not afraid of dark! But it reminded me of those wonderful times of last year when we were new in the project minus much responsibility. A lot has changed since then. Anyways, lets not delve into that now.

Now towards the interesting part -There was a buzz sometime back that they were gonna reshuffle the people around various office building of ours to get so called best business combination. Dunno what that means exactly and I am also not curious on finding the reason behind it. Maybe, their idea is to align Development and Testing teams together so that Testers and Developers could argue or if they want, fight with each other physically on the floor rather than in Quality Center...I am kidding....Aight…so last Monday it was confirmed in the Weekly Team Meeting that we were moving to GLT 1.0 next week i.e. Tomorrow. That really upset me. I had started liking GLT 4.0. The campus is neat and the cubicles are spacious (heard that the cubicles in 1.0 suck big time). More than the campus and cubicles, I was gonna miss my crush @ GLT 4.0. Yeah that beautiful eyed girl on some level. Hence the news of the shift was really upsetting until Friday when I learnt that their team’s moving too! That really got me excited and anxious. Oh those hypnotizing eyes of hers are killing to say the least… And, we are not moving tomorrow. The shift is delayed by 2 weeks! YAY!
Also, after much research I bought Nokia N73 Music Edition. This sexy black smart phone rocks. More on that later…

Sometimes, a thought sweeps across my mind. What if the last week was a lull before the storm? What if all hell breaks lose this week? What if tomorrow’s again a Manic Monday? Manic or Merry Monday – all the questions will be answered this week.
Plus that beautiful eyed damsel on my mind is not helping me relax as I hit the sack now. Good Night World.

3 comments:

SurAj said...

LOL ! hypnotic eyed bhabhi-ji ko namaste bol :D

Amit said...

So whats the progress with the doe-eyed-divti .. I mean beauty after 2 weeks? Baat aage badhi bhi ki is it still aankhon aankhon mein baatein :>

Rohan S said...

Guys...Not much update except it's becoming more difficult now since she's shifted to a different location:(...Well will keep you posted;)